Buriavimas
Greitasis čiuožimas
Vandensvydis
Dailusis čiuožimas
Sportiniai šokiai
Baidarių ir kanojų irklavimas
Plaukimas
Dziudo
Lengvoji atletika
Rankinis

BURIAVIMAS

Mėgstantiems aktyvią sportinę veiklą gamtoje prie vandens, siūlome išmėginti buriavimą. Buriuotojai išmoks ne tik pažaboti vėją, valdyti burlaivį, bet ir surišti įvairiausius mazgus. Buriavimo sportas- sparčiai populiarėjanti sporto šaka. Lietuvoje nuolat vyksta buriavimo varžybos įvairiuose vandens telkiniuose. Žiemos metu vaikai gerina savo bendrą fizinį pasirengimą – treniruojasi sporto salėje. Taip pat paplitusios treniruotės su vėjaračiais. Vėjaratis – tai triratė transporto priemonė, varoma bure. O kai užšąla ledas, vėjaračio ratus pakeitus į pačiūžas, jis lengvai pavirsta į ledroges – giminingą transporto priemonę. 

Darius Gerasimavičius.
Tel.  +370 602 17 070

GREITASIS ČIUOŽIMAS

Elektrėnuose vyksta greitojo čiuožimo trumpuoju taku treniruotės. Turime skirti dėmesio ir technikai ir taktikai. Mūsų treniruotėms būtina konkurencija. Sportininkai yra ruošiami tam, kad per varžybas būtų pasiruošę psichologiškai ir fiziškai. Dėl to nuo mažų dienų mes mokomės ir griūti, ir atsikelti.

Vladislovas Rudzinskas.
Tel.  +370 671 96 787

VANDENSVYDIS

Vandensvydis – sportinis žaidimas su kamuoliu vandenyje. Komandą sudaro 7 žaidžiantys (vienas jų vartininkas) ir 6 atsarginiai vandensvydininkai. Plaukiant įvairiais stiliais, stumiant arba perduodant kamuolį vienas kitam siekiama jį įmesti į varžovo vartus bei neleisti įmesti į savuosius. Žaidėjui (išskyrus vartininką) leidžiama kamuolį laikyti tik 1 ranka, draudžiama smūgiuoti kumščiu, kojomis liesti baseino dugną. 

Anton Sugoniak.
Tel. +370 671 57 758

DAILUSIS ČIUOŽIMAS

Pradedantiesiems čiuožėjams dailusis čiuožimas yra kaip poilsis ir laisvalaikio praleidimas. Čiuožėjai atlieka daugybę įvairių pratimų dėl įvairių grupių raumenų sustiprinimo, sąnarių lankstumo. Dvi - tris valandas pasitreniravus šaltame ore, pagerėja širdies darbas, kvėpavimo organų veikla bei nervinės sistemos. Tuo pačiu grūdinamas organizmas. Tiems kas reguliariai treniruojasi sustiprėja sveikata, raumenys, kūno laikysena. Čiuožėjai tampa ištvermingi. Kartu su fiziniu pasiruošimu vystosi charakterio ugdymas. Atliekant pratimus ant ledo reikalinga drąsa, ryžtingumas bei valia. Net atliekant nesudėtingą elementą reikalinga į jį įdėti daug darbo, kad gautųsi tikslus ir gražus. Didelę naudą duoda užsiėmimai dailiuoju čiuožimu estetiniam lavinimui, išsivysto geras muzikinis pasiruošimas, vystosi meninės fantazijos.

Gintarė Ašmenienė.
Tel. numeris: +370 677 69 675 

Ramunė Satkauskaitė.
Tel. numeris: +370 687 01 409

SPORTINIAI ŠOKIAI

Sportiniai šokiai, sporto šaka – meno forma, susijusi su kūno judesiais, paprastai ritmiškais muzikai.

Marija Prūsaitis.
Tel. +370 672 69 669 

BAIDARIŲ IR KANOJŲ IRKLAVIMAS

Mėgstantiems aktyvią sportinę veiklą gamtoje prie vandens, siūlome išmėginti baidarių ir kanojų irklavimą. Lankydami užsiėmimus išmoksite irklų pagalba valdyti baidarę ar kanoją, praleisite daug laiko prie vandens, susirasite naujų draugų, patirsite daug nuotykių. Irkluotojai nuolat dalyvauja varžybose įvairiuose vandens telkiniuose Lietuvoje ir ne tik. Vasaros metu irkluotojams organizuojamos sportinės stovyklos.

Ovidijus Manomaitis.
Tel. +370 650 12 995 

PLAUKIMAS

Plaukimas laikomas viena iš sveikiausių sporto šakų, nes judant vandenyje yra mažai apkraunami sąnariai. Be to, vandens temperatūra ir spaudimas skatinančiai veikia medžiagų apykaitą dėl intensyvesnio šilumos atidavimo. Teigiamai veikiama širdis, nuo kurios vandens spaudimas nuima dalį veninio spaudimo. Sportinio plaukimo tikslas – kuo greičiau įveikti tam tikrą atstumą tam tikru plaukimo būdu (laisvu stiliumi, peteliške, krūtine). Plaukimas yra populiari Olimpinė sporto šaka.

Raimondas Gincas.
Tel. +370 686 52 573 

Jolanta Dulevičienė.
Tel. +370 614 49 233

DZIUDO

Dziudo – tai šiuolaikinė japonų kovos meno ir kovinio sporto rūšis, atsiradusi Japonijoje XIX a. pabaigoje. Pavadinimo kilmė- dziu-do „lankstus kelias“. Nuo kitų kovos menų dziudo skiriasi tuo, kad varžovas įvairiais būdais smaugiamas, permetamas, parverčiamas ant žemės, užlaužiamos jo kūno dalys.

Milda Bočkovė (nuo 2022-04-20 nėštumo ir gimdymo atostogose).
Tel. +370 677 23 969
Pavaduojantis treneris Antanas Kmieliauskas, tel. +370 615 18 020.

Kęstas Vitkauskas.
Tel. +370 687 93 940

Ramūnas Žemaitaitis.
Tel. +370 600 01 505 

LENGVOJI ATLETIKA

Lengvoji atletika- sporto karaliene tituluojama universali sporto šaka, apimanti bėgimo, metimų ir šuolių rungtis. Norintys sportuoti lengvąją atletiką tikrai atras sau tinkančią ir patinkančią rungtį pagal savo charakterį ir individualias fizines savybes. Ilgų distancijų bėgikai išlavina ne tik greičio, bet ir ištvermės savybes, sprinteriai ugdo jėgą, šuolininkai į aukštį ar tolį išlavina šuolio ir sprogstamos jėgos savybes, stiprių pečių ir rankų sportininkai renkasi kūjo, disko, ieties metimo ar rutulio stūmimo rungtis.

Irma Ivoškienė.
Tel. +370 684 33 890

Andrius Valatkevičius.
Tel. +370 605 79 929